Godmorgon!

Det blev förstås inte en sådan morgon jag hade hoppats på. Sitter o hostar o halsen e sjuk + att hela ansiktet värker. wei.
men kl.12 skall jag besöka min generade läkare igen, så skall vi se om man kan göra nånting. Men vet int rikit bara vad jag skall säga?!:)

Efter det skall jag kanske på kaffe med skolkamraten Trine?! Och sedan städa upp lite här hemma. Ikväll skall vi på kalas till Martin (Jacs chef på jobbet). Skall bli roligt o se vem Jac jobbar med!

Imoron skall jag jobba 3 timmar igen, det borde nog gå bra. Men skall vara diskhjälp, så man hamnar springa massor. Men får säkert byta lite med de i cafe, så slipper ja bli genom svettig o slut.Min hjärtevän Margrethe jobbar dessutom på samma gång:)

Vet någon (SAndra) när tex. butikerna i London har öppet runt periorden 30.12-4.12? Eller är allting stängt?




Kommentarer
Postat av: Sandra

2008-11-14 @ 11:47:18
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Sandra

Hej! Nej, jag har ingen aning, om det e stängt tror jag det e bara den 25.12. E ni på väg hitåt eller? Vad roligt isåfall! Synd bara så e jag i Karis tills den 4...

2008-11-14 @ 11:48:24
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0