Långfredag

Idag vaknade jag 11-tiden, blev glad då jag såg att det var fint väder. Men nån sekund senare blev jag arg pga fina vädret, för min del skulle det kunna vara sånt skitväder för jag har ingen nytta av fint väder. Såg 1 avsnitt avtwo and a half man, bra start på morgonen. Dock är det extra bra för mig att det inte finns svensk text till, så kanske jag lär mig lite engelska. önsketänkande.
Sedan blev det rusgrynsgröt och ett varv hem till åsvängen. Nu kom jag tillbaka till Jacs, är ensam här. Bröderna är på träning,pappan ute o bygger, mamman tvättar fönster. 16-tiden blir det mat, och sedan till pappas bygge. Skall bli intressant att se hur långt han har kommit. På kvällen skall Jac agera kusk åt mig och Lotta, vi skall till Sandra och skvallra. Nån långkväll blir det inte för mig, för kl.22 kommer en film jag skall se=) Men sönt att ha lit program , för vill ändå inte fara med när Jac träffar nån kille. hah.

Så den här dagen kommer att bli bra!:) En sak som gör det bättre är att nu är det bara 5veckor kvar tills jag borde kunna gå lite bättre. Det är blandande känslor, så jävla lång tid dit men ändå skönt att veta att då borde det vara bra. Synd så blir det inget tränas före maj, nån annan som är sugen på att vara 4,5 månader utan träning före sommaren? Tror inte det. Min mage är en bulldeg, skönt att ta på;) Men skall bli härligt att slippa kryckorna till sommaren..:) Och att kunna springa ute när vädret är varmt. Ge mig maj nu!!!

Den här veckan har jag ätit godis, eller nånting annat dåligt varendaste en dag, nästa vecka får jag komma igen. Lättare dessutom då när Jac åkt hem igen. Men jag tröstar mig med att jag ändå inte sulle inneha en fin kropp i slutet av april, så lika bra ha ja kunnat äta d ja vill denna vecka;) I maj skall jag bo på landsvägarna.

Imorgon kommer påskhäxorna, vilket betyder mer godis för bullan. Nice. Sedan blir det Tenala.


image92

Alla som kan dansa,festa,gå osv, njut av påsken! 40 dagar kvar för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0