Lördag 12.1

Idag steg jag upp lite före 9. Kunde int lyfta min högra axel/arm o högra sidan av reven e blå.Så just nu är jag ännu mer invalid än förut.!4tiden for jag till mina kusiner på kalas, efter det vidare på 50årsfest. Så idag har jag ätit kaka o choko. Bra malin.

På 50årsfesten var det kul, skulle ha varit ännu roligare om jag skulle ha druckit o blivit där o höra på rock n´roll.  Mocki var så söt så, o hade fixat sin fest super bra. 21-tiden kom jag hem därifrån och bänkade mig framför datorn för att höra på finland-bosnien. De förlorade matchen 31-28 tror ja, men de överlevde iaf:) Min älskling blev igen en gång finland bästa spelare, hela 10 mål satte han in med bössan ida;) Så jag är tagen som jac skulle uttrycka det:D

Varje gång jac lyckas i internationella sammanhang så blir jag på lite konstigt humör. Jag vill ha en pojkvän som skall studera osv, int fundera på vilket lag som bjuder mest pengar åt honom. För det känns som om det komemr att ta slut pga vi har olika framtidsplaner nu för ca 5 år frammåt. Int skoij. Men eftersom jag flyttade till norge pga jac så skall han snart få bestämma sig hur han gör inom de närmaste årena. Skriver han på minst 2 årskontrakt med runar så studerar jag i Norge, annors komemr jag hem. Eller om han sku få ett kontrakt i sverige nu till hösten skulle jag kunna studera där. Men det är upp till honom, jag vill iaf börja studera antingen i tänsberg,åbo el sverige. O vill int riskera att bli ensam o studera utomlands. Så satans jobbigt.

Nu borde jag tvätta bort sminket o sne fara os ova, men sitter ändå här o ugglar flera timmar till. Imoron blir d trolitvis chill med elin ( kanske nån till) o vid midnatt kommer kakken hem. Måst även packa lite, eller rättare sagt mamma måst göra det. Min lillebror har sin supersnygga tjej här övernatten... :)

3 dagar till i finland, sen vet man int när jag kommer hem nästa gång. Skulle ha velat träffa vissa kompisar mera, men vad kan man göra. lite besviken har jag nog hunnit ble oxå under min vistelse här hemma pga det.
Ber om usäkt för en massa onödiga slarvfel, men ork aldrig rätta texten.


image49   
En festfixad invalid.


Kommentarer
Postat av: Sara

En supersnygg festfixad invalid.

2008-01-12 @ 23:52:14
URL: http://madsensara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0