Hyttetur til helga.

Jac for på jobb till kl.7 idag och jag fick inte sömn efter det. Nuskall jag läsa klart "Mias systrar" och sedan börjar OS handbollen. Där emellan måst jag försöka få mat i mig, vet int vad jag har för fel, jävla mens. o nej jag är inte gravid.
Idag far som jag har skrivit om tidigare Jac med sitt lag på "träningsläger". De sku träna handboll 2ggr, o cykla 6 mil i bergen. Själv skulle jag nog stupa för länge sedan då. På söndag kommer de hem därifrån.

Eftersom killarna beger sig iväg bort, så har runar "mamman" Berit ordnat så att vi handbolls änkor oxå skall hitta på nåt. Vi reser idag upp till en stuga, där vi skall "kosa oss" och imoron gå i fjällen. Hoppas min fot är bättre då, för ännu är den otorligt sjuk. Men 3 dagars träningspaus borde ju ha hjälpt lite iaf... Nån alkohol blir det inte för mig denna helg, men de andra skulle nog dricka, jag må spara mig lite. Det blir säkert helt trevligt, bara jag börjar förstå danska.

alla säger att norska fjällen är nånting man borde uppleva, så skall ta med kameran ifall jag tycker det är någonting jag vill visa er därifrån.

4 dagar tills jag står borttappad på skolgården, usch, jag börjar nästan ångra mig nu att jag valt o studera.

  

Fjället. Är lite rädd för om jag måst orka gå upp till något stort o liknande.

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Lotta

vaför skola slapp du in i?Grattis!:)

2008-08-15 @ 09:05:15
URL: http://lotjoh.blogg.se/
Postat av: Lotta

oi va roligt:) hu lång utbildning e d?

2008-08-15 @ 13:35:18
URL: http://lotjoh.blogg.se/
Postat av: Linda

:P sant jo, men har klarat mig ganska bra oavsett det:) allt bra i Norge?

2008-08-17 @ 20:09:49
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0