Tisdag.

Dagarna går så fort, och nu är det endast 17 dagar kvar tills kontrollen i finland. Inatt hade jag skit ont i foten, men senare upptäckte ja ett trycksår på den. Så det borde väl vara det som tog ont. Idag skall jag pröva mig på att cykla igen, men får se hur det känns. Eftersom jag ändå skall stöda på foten kan det ju inte bli sämre av cyklandet.

Jag skall även njuta av nyaste veckorevyn, men tyckte nya numret var det sämsta pålänge?! Alla tycker vi olika. Sedan skall jag laga mat, blir kanske korvsås. jag har så otorligt intressanta dagar, ändå flyter dagarna iväg.

En sak som stör mig otroligt, en olycka händer ju vem som helst. Men vem skulle inte bli arg fast det är i misstag? För det var ju faktist int meningen. Jag har förökt att inte vara arg, och det har lyckats ganska bra. Men idag sprack det, jag förösker mitt allt för att jag skall se positivt på det men någo gnällande ork jag faktist int höra på. det är int dig/er som gått på kryckor i 20v. Och bara jag blir bra så glömmer jag denna sak.
Nu känns det skönare.

Annors, jag sov till kl. 11 idag, inte likt mig. Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag igen skulle aldrig ens tänka tanken på att köpa vecko revyn, kanske om ja absolut inte skulle ha någonting annat att läsa skulle det gå.

2008-04-08 @ 13:21:36
Postat av: Karin

Joo tack o lov för sommaren :) Kommer du att va i Finland på sommaren?

2008-04-08 @ 20:40:36
URL: http://kaarinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0