Härlig söndag.

Vaknade som sagt sent, så gröten fick bli lunch. Sedan blandade vi ihop smoothie, jag är frälst. Så jäkla gott. På gymmet cyklade jag 8km lätt, skulle kunna ha fortsatt hur länge som helst, men tyvärr så får jag inte det. Efter lite muskelövningar så hämtade Jac mig igen. Jag vill aldrig gå hem efter gymmet mera, dels för att det är skumt område samt att jag en gång nästan svimmade. För är ju int van att röra på mig så mycket på en gång:(

Nu har vi ätit tortillas, och nu är det fotis på schemat. solen lyser ute och jag vill ha mörk choko o någon glass. Förhoppningsvis får jag min vilja igenom snart. Igår åt jag så mycket godis o chips hos M, så jag borde hålla mig borta från sånt. Men skyller på mensen, har alltid någon orsak... Blä. Sedan skall vi se på King Kong, tycker den gorillan är gullig.

Yeij, nu är det snart bara 11 dagar kvar... Får se hur lång vistelsen blir i finland, lite blandade känslor angående den. Men iaf ska ja kramas massor med emma.

Ha en bra kväll, d ska ja ha bara ja får min choklad. Och snart får jag stormtrivas med mitt nya liv igen förhoppningsvis, 3-4v... eller hastit 12. nej. hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0