Jag älskar mitt nya jobb.

Vita (www.vita.no) är en härlig butik.Vi säljer allt i personlig pleie. Vi får massor me rabatt o gratis produkter. Idag efter jobbet kom jag hem med en ny maxfactor mascara,solpuder,doves brun utan sol för facet,tandkräm och en body lotion. Allt detta kostade mig 100kr(ca.13euro). snacka om lyx, inte sant?

Nu Skall jag snart dra iväg på tärning, får se o d endast blir gymmet el nån form av spinning. Uppdaterar säkert ännu ikväll eftersom jag inte ändå har nånting speciellt att göra. Imoron skule ja haft ledi dag men ja kommer att jobba 4h i cafeet, det är perfekt, för sen är jac hemma:) Å lite extra pengar kan jag tjäna medan jag väntar på honom... synd bara så hamnar han ta tåget pga detta.haha

ha d!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, jag vill också få sådant...

2007-09-21 @ 20:45:38
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0