Mina vänner

Inatt drömde jag om att vi skulle till affes och allt var så perfekt. Hela gänget var lixom så tight, ingen fråga om att någon gillade någon mer en någon annan. Jag hoppas min dröm förverkligas under jullovet, att vi gör en massa skoij tillsammans:)

Nu har vi just ätit mat med Eric, så passade på att plita ner några rader här. Jag saknar er!!

image28   

En del av vårt gäng, Henrica står dock bakom kameran och Elin drog huvu fullt i sverige...



Ett litet tips: Har hört så många av mina bekanta klaga osv, kan ni int flickor låta andras killar vara? förstår int att det kan vara svårt. Usch, nästa gång det händer mig spricer jag. Så jag förstår några av mina kompisars frustationer för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

De ser ut som du sku ha piruhorn Malin :)

2007-11-09 @ 15:02:30
Postat av: linda

jag e faktiskt int så brun som jag ser ut på fotot... har solat solarie 2ggr sedan augusti, men det har knappast gett så mycket..:)
tackar kameran för att den fick mig att se fräschare ut än jag i verkligheten är.

2007-11-09 @ 15:29:05
URL: http://lindisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0