Malin är kär.

Nu är den här ljuvliga söndagen snart över. Idag har vi suttit på ett cafe o druckit kakao/kaffe, lagat mat och bara hängt med varandra. En riktig Jac-dag. Jag trivs så bra i hans sällskap. Eftersom vi knappt ses i veckorna får vi ta igen det på söndag alltid.

Ikväll blir det "ensam mamma söker" och Wimbledon hos svenskarna, de är i sverige så vi får vara själva där. Påtal om grannar, så är det en riktig "grannfejd" i huset nu. Packisarna som bor ovanför oss har söndrat massor me ölflaskor i trappuppgången. så igår gick jag ch sa åt dme att de skulle städa efter sig. Men de skyllde ifrån sig. Under 1 årstid har alla andra i huset försökt få bort dem härifårn, men hyresvärden har int tagit det på allvar. Jag är livrädd när jag är ensam hemma, för de grabbarna är inget att leka med. Förra vintern hade dom slagit en fårn jacs lag. snyggt.

Nu skall jag lämna datorn o vara med min kille. skall bjuda på några bilder oxå.



                 image26                         

Kommentarer
Postat av: Jasse

Jag har totalt fastnat i Ensam mamma söker. Ha sitt säkert varje avsnitt, riktiga nörden! Roligt med final ikvl! ha de bra!

2007-11-04 @ 17:14:59
URL: http://jassmiin.blogg.se
Postat av: elin

åååh ja sku betala myky för att få såna myssöndagar!

2007-11-07 @ 11:50:01
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: soufiie_

nåå!!!

2007-12-16 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0