Helg:)

Igår var jag på tjejkväll med Margarethe och Iselin. Det var trevligt, synkkä så var jag in 20 år igen en gång. men i slutet av januari e d big fest på kongensgate, skall bli skoij. Kan hända att vi kommer tillbaka en vecka tidigare än planerat fårn finland, eftersom runar har sitt berömda julbord då. Och jag vill höra hur alla nykomlingars första gång de "doppade in den" var. hahahahahaha.

Idag blir det jobb 11-15 och sedan till elkjöp och köpa friends box nummer 2, sedan kolla på Sandefjords europacupmatch?!. Säkert pizza efter det. Det hörs som en bra lördag i mina öron. Här har det blivit lite kallare nu, är oftast på nollan då vi vaknar, usch.

Jag har inte spinnat sedan nångång i våras, igår var jag faktist på det och det var roligare än vad jag kom ihåg. Så imorgon skall jag slita sönder mig igen på en asigt smal sits. När jag kommer till finland skall jag skaffa ett 1 månaderskort till sportfigur, annors blir ja en soffpotatis.Har även funderat på att fara o träna lite med damerna, men det skippar jag nog.

Dagens uttryck: " Han har nog inte alla besticken i lådan". Asigt.

image33

Längtar efter dessa två.

Kommentarer
Postat av: elin

ja veeeet, bara ti ringa på skypen nåt tag!!
Helete malin, sku int va fel att va där å ha friendsmaraton me dj..

2007-11-17 @ 10:24:10
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Alexandra

Va härligt om ja sku få tränar kompis till Sportfigur en månad, grymt tråkigt att träna ensam nu. Herrana vann just, på tiden :) När har Jac match? Prata me intervjuvaren ida :)

2007-11-17 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0