Lista igen.

Skall fördriva tiden 15 minuter till, så att Emma vaknar. Listan kommer från min vän Bella.

Namn: Malin Lindroos

Kallas för: Malle

Stjärntecken: Stenbock

Höger eller vänsterhänt: Jag är högerhänt

Piercingar: Ett hål i varje öra

Tatueringar: Skulle aldrig ha en tatuering, vågar inte men det är helt fint på andra.

Längd: 1.74

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Blond

Fräknar: Tyvärr inte!

Motto: Gyllene reglen är fin.

Kär? Klart jag är det! 4 år och 4 månader idag.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja det gör jag nog, men det kommer nog i framtiden.

Tycker du att du är attraktiv? Både ja och nej ibland.

Dricker du? Vatten, mjölk.

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? ?! olika.

Vilken parfym använder du? Anänvder parfym mycket sällan, då blir det nog min D&G.

Vad är du rädd för? Ensam i mörkt rum. Att bli sviken.

Gillar du att tvätta? Är ett måste.

Gillar du berg- och dalbanor? Hatar det!!

Senaste…

Filmen du hyrde? Måste har varit någon Wallander film på hösten.

Filmen du köpte? Björn Gustavsson

Låten du hörde: Dålig på att minnas.

Låten du laddade ner? Macarena, skolarbete...

Personen du ringde? Veronika

Personen som ringde dig? Jac

TV-program du såg? Handbolls match, om de räknas till program.

Person du tänkte på? Veronika!

Favorit…

Låt: Tycker om många olika, kan tyvärr inte nämna någon..

Sak att göra: Träna, äta gott.

Sport: Handboll

Dryck: Vatten.

Kläder: Jeansleggins och någon tröja.

Film: Inte utan min dotter är bra.

Bil: BMW Z5, Volvo XC 90. mm..

Serie: Two and a half men.

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? JO

Gråtit över en flicka? Jo

Ljugit för någon? Jo

Varit i slagsmål? Nej?

Blivit arresterad? haha, kan man väl säga.

Träffat någon från internet IRL? Tror inte det?

Antal…

Gånger du varit kär? 2,5. men nu vet jag hur det är på riktigt.

Gånger ditt hjärta brustit? två gånger.

Hjärtan brustet på grund av dig? Ett.

Tjejer du kysst? Säkert vännerna i fyllan.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Kanske ett tiotal.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Är nog inte så många, men har inte räknat dem heller.

Senaste…

Boken du läste? Emma. Hör till böckerna gömda, asyl..

Personen du fick e-mail av? Skolan.

Personen du fick brev av? Jac.

Personen du fick sms av? Lotta J

Gången hela din familj åt middag tillsammans? för 3 dagar sedan

Saken du köpte? Karelsk pirog i simhallen igår.

Vad har du gjort idag? Klagat öve rtat jag sovit dåligt, varit på pcn.

Brukar du svära mycket? tyvärr jo.

När stiger du upp på morgonen? 7.30-9

Vad har du på dig? Täcke, trosor.

Vad ska du göra ikväll? gå på Zumba och krama Jac.

Vad är du allergisk mot? inget.

Var har du ont? listan kan göras lång.

Använder du hårspray? väldigt sällan.

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Socker.

Gillar du ketchup? Jo, på pommes frites

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Hemma, Jacs, ekenäs.

Vad dansar du till? Allt.

Stockholm är… ? Fint, mysig stad.

Göteborg är… ? 3 timmar från där som jag bor.

Kan du sjunga? NEJ

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? USA


Kommentarer
Postat av: Anonym

vän. Blondinbella. haha Malin.

2010-01-05 @ 11:50:56
Postat av: Märta

Hahha, det var en låång lista det. :) Haha, skräckfilmen jag såg var skrämmande! Hoppas inte på mardrömmar i natt! :o :s

2010-01-06 @ 20:22:32
URL: http://marrizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0