Juli månad.

Jag jobbade på både cafeet och barnehagen tills 10.7. 11.7 var det dags för att resa hem till Finland.

Höjdpunkterna från den resan:

- Förfesterna och utgångarna.
- Ena lördagen som det var strandväder.
- Övernattningarna i lugnet i Tenala.
- Nya joggingskorna = löpa!!
- Äta grillmat o annat gott.
- Sett Lindas nya häst, superfin.
- Träffat släkten
- Öppnat ögonen igen en gång och insett fakta.
- Drama
- Skipbo
- Millos o sonen.

Det var allt jag tänkte på, det var skönt att vara hemma! Men är också skönt att vara tillbaka i egen lägenhet.
Nu har vi snart varit hemma 1 vecka, har jobbat 3 dagar ( har 2 korta dagar kvar före semester). Dessutom har beach handbolls turnering varit under helgen, så jävla kul och bra. Dessutom var vädret på vår sida.

Skriver mera om sommaren en annan gång. Skall äta frukost, sen på jobb! Ikväll är det träning, och så skall jag försöka hinna och se på en soffa :)

 

Jag och bästa Linda på Lasse Stefanz i Tenala ;)



Killarna spelar volley.



Kärlek på hög nivå.  Love you.

Sedan kom vi hem till Sandefjord igen.



Beach handboll. Jac med kepsen.



Världens härligaste unge som vi väntade på.

Nu är det augusti, och jag skall packa lite grann, ta en kort promenad och jobba en kort tur 11-16.






Kommentarer
Postat av: Emma

haha :))

2009-08-05 @ 15:11:18
URL: http://emmasofialin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo vi har köpt det :))

2009-08-05 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0