vardagsprat

Igår var Trine hit igen och hjälpte mig med skolor, trots mitt dåliga betyg sökte jag in till samma linje i 7 olika skolor. Så har jag tur kommer jag in på nån. 3 år tar det, och ifall det händer nånting mellan mig o Jac under den här tiden kan jag ta det som kvarstår av studierna i Vasa, eftersom de borde ha sammarbete med dem. Men allt detta beror på OM jag kommer in. Hoppas.

Vändagen var ju oxå igår, som vanligt kunde int Jac överraska mig med något lite, men sen fick han säkert dåligt samvete när han aldrig gör det, så på lördagkväll skall vi till en mysig italiensk resterurang.

Jacs match igår var bra. Vid paus stod det 13-13. Ända in i 50min låg Runar under med bara 2 mål. Då började de punktmarkera kungarna ( som gjorde ca 3mål per man i denna match) Glenn Solberg och Frode Hagen, Det förstor jag aldrig, eftersom de hade full kontroll på dessa två. Men iaf så var det de beslutet som sänkte runar och de förlorade slutligen med 7 mål. Fan vad irriterande. Men iaf gav Runar dem en match i 50min, vilket de ofta inte får i denna serie. Jac satte inte in straffarna, underligt.
På söndag har Drammen europacup match mot tyska Magdeburg, de förlorade med 5 mål på borta plan, så skulle vara intressant att se matchen. Kaaanske vi far dit.

Snart skall jag bege mig iväg till trygdetaten och fråga varför de inte skickar hem mitt sjukledighetspappaer ige, jag behöv ju pengarna!! Sedan njuta av det fina vädret en stund. Och kl.16 skall jag till nyöppnade gymmet med Jac. Jag skall prova mig på att cykla med en fot. Kan se ganska komiskt ut. Hoppas jag håller balansen bara, genant att ramla där. Sedan måst vi hadla inför helgen och laga ihop någon middag. Äntligen helg så hålls Jac hemma i nästan 2 dagar.

Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag skall till läkaren igen, hoppas allting är ok då. Orkar inte ha gips längre, 8v ha gått nu.

image68

Frode ocg Glenn. Jag tycker Glenn är stilig.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Kände du Viiva? Jo hon ha gått bort, hon var gammal. Jo träning gör en definitivt glad :) kämpa på malin!

2008-02-15 @ 11:03:33
URL: http://emiliten.blogg.se
Postat av: Linda

ajaa..? åt mig fungerar den nog... weird.

2008-02-15 @ 13:22:57
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Karin

Nemen har ni inga kanaler alls då?:D Joo de blir väl nog affes imrn.. Om mina nerver bara håller, de vet man int :P Ja ha fundera att söka ti Arcada, fysioterapeut :) Helt annat än de ja nu gör!

2008-02-15 @ 16:10:09
URL: http://kaarin.papper.fi
Postat av: Aliiin

Jag bröt tibia.. och det blev inte 2 månader utan 3..mycket illa

2008-02-15 @ 23:27:59
URL: http://aliiin.blogg.se
Postat av: Aliiin

Åhnej.. stackars! Vart sitter din fraktur? jag hade gips i 3 månader, men fick hoppa på kryckor i drygt 5-6 veckor efter att gipset togs bort.. mitt ben var alldeles svagt och det gjorde riktigt ont att bara stå på benet. Nu har det gått 8 månader sen jag bröt benet men jag är fortfarande inte helt bra i benet. Kan tex inte gå långa sträckor, springa, ha minsta klack på skorna.. det är helt enkelt katastrof. Jag hoppas att du har mer tur med ditt ben!

2008-02-16 @ 00:37:55
URL: http://aliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0