Härlig dag.

11 tiden sökte Margarethe mig och vi drog till Iselin. hon hade städat klädskåpet så vi fick fynda lite. Jag kom hem med lite träningskläder och en svart lädersväska. Även en av Iselins andra kompisar var där, hon var 87 född och hade en baby på 1 månad. Söt baby. Efter det blev det kaffe & bulle mm, sedan följde vi med Iselin till stallet för att se på hästar.
Nu kom jag hem och har städat mitt klädskåp, duktiga mig.
O igen en gång vill jag skika, Jag vill börja träna o svettas!!!! Helvete så ful jag kommer att va i sommar. Cellulit mage o rumppa. Usch satan. Då kan jag hellre stanna här hela sommaren. Vafö ska livet va så orättvist ibland. Satan att d inte hände i oktober så skulle jag redan nu vara i full gång. Blääääääh. Fittan.

Nu ska jag laga mat, det blir klyftpotatis,kokta morötter och stekt korv o köttbullar samt en liten sallad. Plockar ihop allting vad jag hittar. Så måst man göra ibland:)


Imorgon måst jag fördriva tiden, Jac är i uppe i Bergen och jag hatar att va ensam hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0