Torsdag

Idag har vi suttit ute i ca 2h o ätit glass, samt så klarade jag för första gången av att cykla 10km utan att det gjorde alltför ont. hurra. Kvällen tillbringades först i hallen, såg på en 88a som var o provspelade för runar. Sedan blev det frossas,efterlyst o insider. Får spyreflexer när jag tänker på hur mycke skit jag ätit under 2 dagar, önskar att det är måndag snart igen, ny vecka;)

Jag är världens bästa flickvän så bakade en kaka till födelsedagsbarnetr idag, och alla tyckte den var riktigt god. Borde ha bakat mera, för Daniel var hungrig.
Jag är trött på bloggen, för har aldrig nåt vettigt att skriva om. Men NU  får jag börja sätta all vikt på foten, o endast 1v kvar. Men är som sagt beredd på mera. Trodde mitt psyke aldrig skulle klara av de här veckorna..


image115

Välkomna på kalas.

h. världens tråkigaste bloggerska.

Kommentarer
Postat av: elin

på bättringsvägen alltså:) Hyvä hyvä! snart kommer du hem!!

2008-04-18 @ 08:57:45
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0