Söndag

Igår såg vi fpå film samt åt chips. Chips + mens = en stor finne i pannan.
Jac satt o drack öl hela kvällen så gissade att han skulle ut. Synd bara så kom han int på det tidigare, för ja sku ha velat på förfest med några:)
 Så jag fick snällt gå o sova, o när klockan var 4 vaknade jag, o ingen Jac var hemma. fick panik för det är en massa ligor som härjar runt i staden. Han svarade inte i sin telefon heller. krogen stänger 2 här. Jag skrek som fan åt honom när han kom hem, o idag fick jag höra från en lagkamrat att d ehade varit hos honom?! okej.

Nu igger ja o snackar med Henrica på msn, tänker vara inlåst i rummet idag. förutom att ja måst få i mig min gröt.Är glad att hon e hemma, så får jag lite underhållning.

Jag längtr efter att nya vecka skall börja, så får ja igen en gång föröska mitt allt för att äta någolunda bra, men d lyckas int.

förresten idag är det bara 18 dagar kvar, hoppas dagarna går fort. o är it min fot bra sne, el om skruven stör mig så flyttar ja ti afrika o svälter mig själv. bye






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0