Sommarlov och sol.

Som sagt hade ju Runar andra kvartfinalen igår, som de borde vinna med 6 mål før att gå vidare. Flere gånger under matchen såg de ljust ut med 4 bollar upp, men sen sket sig allting. Nu har de sommarlov och är lite små bittra. Jac spela en bra match igen en gång, så han av nån får iaf se bakåt på den här säsongen med ett leende på läpparna, för han har varit bra i nästan varje match. Nu skall de ännu ha olika tester den här veckan, och sen har de ledigt enda tills 19.5, då börjar sommarträningen, o mitt mål är att oxå kunna börja med min sommarträning då.

Det är härligt väder idag igen. Om en stund skall jaf fara ut o sitta 1h, sedan till gymmer o cykla, och efter det sitta ute igen. Så är planen iallafall. Jag borde även hinna till GT och Hvaltorvet, för har absolut noll vårkläder, o lite fräsch vill jag känna mig.

Ikväll skall jag vara fastklistrad i Jac och packa. På onsdag far jag hem till Finland, och går allting enligt planerna så kommer jag tillbaka hit 11.5. Jag skulle påritigt gå sönder om det inte alls har läkt ihop nu, vet inte vad jag skulle ta mig till. Iaf skulle jag vilja vara ifred för annors skulle jag skrika ihjäl mig. Det här helvetet borde ju nångång få ett slut, och jag hoppas det är nu i fredag... Annors blir inte vistelsen hemma sålång, för får bara på nervena när jag inte kan göra sånt som alla andra gör.

Nu skall jag klä på mig, och sedan äta fruktsallad o ägg. Jag vill ha en balkong/terass, då skulle man på allvar kunna sola redan:(

image116   

Såna här brillor skulle jag kunna ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0