Snart är det äntligen helg.

Eftersom Jac har ledigt från handbollen nu i några dagar så har jag bra kvällar. Ikväll har vi varit hos svenskarna och sett på efterlyst samt ätit fruktsallad o grädde. Fast jag inte skulle ta någon grädde, så lyckades ändå 1tmsk hamna in i blandningen, + 3 chokobitar. Det är underligt, men så går det med mig. Jag får leva med min lösa mage, hellre 10kg + till bara jag kan gå om 3veckor. Nu skall jag snart få massage o tvätta såret i foten, jiha.

Imorgon skall jag till tönsberg med Iselin o Margarethe, på kvällen blir det filmkväll med Jackie. Imoron är det 3 hela veckor sen operationen, 3veckor kvar om allting går enligt planerna. Nu får jag även stiga på hela foten med ca 25kg vikt, det går frammåt sakta men säkert. Synd så blev det 20v träningspaus istället för 5, det har satt sina spår men snart kan jag gå :D

Om det är solit på lördagen skall vi ner till hamnen o käka glass eller dricka kakao. Härligt med vår.

Nu är jag helt glad, beror på: - att jag borde kunna träna efter 4veckor. Äntligen.
                                                     - jag har planer för helgen
                                                     - kanske jag rent av blir postivare nu? knack knack knack i trä.

Största orsaken är nog ändå att jag troligtvis får en del tusenlappar tillbaka på skatten, om jag inte förstått det heeelt fel. Sitter som pitten i greta. Vågar nån gissa vad min operation kostade? 1 skruv satte han dit, o skrapade benena.

Ha en bra helg! o ja jomar bara om samma saker i varje blogg, men det är MIN blogg.:D

Kommentarer
Postat av: Karin

Huj ja vågar nog int ens gissa va den kosta, säkert heeelt tiräcklit! O int gör de ju någo fast du jomar om samma saker, rolit e de att läsa för de :)

2008-04-04 @ 14:09:23
URL: http://kaarinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0