skön lördag.

Lördagen började med cykling, sedan solande. Såg även på a-pojkarnas första final, men det var tråkigt för de var överlägsna.Sedan var jag hos Lottas en stund. 7tiden körde JAG upp till Henrica med volvon. då blev det amorsspel i abc samt lite mansikka. Vi hörde även på Mikko i Serendi o faan vilken röst han har, han måst ju få många kärringar med den rösten.
Då vi skulle köra efter Fanny för att fara till abc igen, körde Heni pärlan. Det gick ypperligt. Skulle jag ha min kamera här skulle ni få se en bild på det.
Igen en gång har  jag fått uplleva en perfekt dag, tack för det.

Foten gör små framsteg helatiden, igår gick det ok att köra bil o stöda på den. Men utan masaiskon kan jag knappt ha den på golvet, för det gör skit ont. Gick även lite med 1 krycka igår. Så idag skall jag prova ta några steg utan. Men haltar så, vristen e så svag.

Planerna för idag är vara ute om vädret tillåter, kanske abc, och sedan till Backgränd för att fira Ellos 20årsdag. Härligt. borde även ha cyklat nu på moron, men skall ändå anstänga foten så mycket idag, så bäst att vila en dag emellan. Eftersom jag eg. inte ens får cykla mera...  E nån med till simhallen imoron?

Om 9v skall jag ha min 20årsfest, välkomna.

Ha en skön söndag alla, utan ni krapulamonster.


Kommentarer
Postat av: Heni

pärlan e helmi. ;) O de va jätte skön lördag!

2008-04-27 @ 10:16:19
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0