namnam middag.

Vi var 8st på middagen, o den var utsökt. Efterrätten bestod av chokladpudding och fruktsallad. namm. Roligt sällskap och en massa skvaller. Härligt.

Hela dagen har jag varit orolig över en av grannarna. Hoppas du har det bra vännen, o att du snart är här igen... Vi saknar dig redan. Hatar känslan av att va orolig när man inte vet vad som har hänt, eller hur människan har det. Allt blir nog bra snart igen.

Nu ska vi mysa lite, o sen ska ja ge presenten. Imoron är jag i stort sett i bussen hela dagen. Dock har jag på känn att det blir en stor förlust för pojkarna, nyckelspelaren är borta.

skulle jag kunna gå nu o olyckan skulle vara ett minne skulle mitt liv vara perfekt. Och det blir det snart igen. Älskar att bo här eftersom ja träffar nya människor helatiden. Men snart hem o krama Emma, samt kanske på en kryssning med henne om jag är bra.

ha d bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0