måndag 31.3

Måndag 31.3.08

skall berätta lite om de senaste dagarna.

På fredag kvällen åt jag 12st bloduttunnande mediciner (måst äta såna då jag opererats och skall flyga), så jag har lidit av magvärk sedan dess. På lördag moron, efter att vi uppvaktat min lillebror kim som blev 18, körde vi in till Vanda flygfält. Fick redan ledsamt efter alla då mamma lämnade mig ensam på flygfältet. Skruven i foten + kryckorna var ett litet problem då jag skulle förbi "vaktkontrollen" på flygfältet, efter lite klappande på foten så var jag fri att gå igen. Tacka gud för att jag inte behövde ta bort hela skyddet. Flygresan gick bra, fick ingen blodpropp och flyget var t.om 15 min i förtid i Oslo. På flyget satt jag o tänkte på allt och inget, måst bara säga, tack mamma för allt du har hjälpt mig med just nu. På oslo flygfält väntade en glad snygging på mig, härligt. En 2h bilresa väntade, men det var bara ett nöje. Vi sjöng och snacka skit. Väl hemma i Sandefjord väntade Gitta, Johan och maten på oss. Lördagkvällen var vi hemma och chillade, skönt.

På söndag hade Runar en skit viktig hemmamatch mot Hauguland, matchen vann de 28-20. Vinner de borta på onsda så har de fått silvret i serien:) Det uppskattas högt i Norge. Jag skall åka med till Oslo på onsdagen o se på matchen, vinner de så kanske en stor del av laget bir kvar i Oslo för att fira, men jag får återvända hem:( Jag vill oxå fira. Men jag borde nog klara mig ensam hemma, men tråkigt är det:/. Efter matchen igår blev det hockeykväll, svenskarnas favorit lag spelade. Inatt kl.4 startade Jacs föräldrar till tåget som skulle ta dem till flygfältet igen. Tack för all mat ni släpade med hit, nu behöv vi int köpa mat på någon vecka. Samt för att gitta städade upp lägenheten lite, Jac har en tendens att glömma städandet...

Med andra ord har helgen varit lyckad, men om 4 helger hoppas jag att jag kan aktivera mig lite mera.

Idag vaknade jag då Jac skulle iväg på jobb, jag har fixat en hel del ärenden, så nu hoppas jag att jag får in någo pengar på kontot iallafall. Jac lider av ryggont, så han skall kanske hoppa över träningen idag. hoppas det;) Så får jag en helkväll med honom.Måst njuta av dessa 2 nätter vi kan sova ihop nu, för sen bir det kanske fest för hans del, o jag får vara hemma o vara rädd att någon skall komma in i lägenheten. Men som tur har Ali + 2-7st (bodde ovanför oss) flyttat.

Det räcker ännu 2 veckor innan jag får börja "träna" lite, äckligt.. Men jag skall kunna gå i sommar, det är målet, magen får jag gömma. Snart skall jag steka gittas makaronilåda och vänta på att han jag bor med kommer hem. Jag har haft en liten depression här före, men det behöv vi inte snacka om. Men det jag ville säga är att jag ätnligen börjar se ljuset i tunneln, ingenting borde få gå fel numera... Vill vara lycklig om 4 veckor, det borde lyckas. Jag sågar av foten om den inte är bra då ännu. Jac överöser mig me kärlek, vad har han för fel?! en det hinner nog ändra ännu, jag har bara varit här i 2 dagar. Om 4 veckor är mitt liv perfekt. Ändrar någon på det får den på käften. O tils juni skall jag försöka ha benet återställt, men jag skiter i om jag haltar eller går fult, bara jag går.

Till sist hoppas jag att alla mina vänner som är på resor har det bra, men det tror jag att de har:) H. svammel drottningen


Kommentarer
Postat av: Karin

Du ska njuta nu när Jac överöser dig me kärlek :) Snart e du igång igen Malin, rolit! E de långt på våren där redan hos er?:)

2008-04-01 @ 11:37:09
URL: http://kaarinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0