Lördag.

Hade väckning redan kl.7, var sjukt trött efter 5h nattsömn. Vi stack iväg till Langesynd för att kolla in veteranturneringen som bl.a WT deltar i. Än en gång fick jag uppleva att alla gamla rävar spelar på blodigt allvar, många fula ord skreks på plan. Sedan stack vi till en grillkiosk för  att äta "mat", riktiga finnar. ;Min cheeseburger rördes knappt o Jacs kebabtallrik var inte heller en höjdare. Usch. Vi for sitället till butiken för att köpa glass o banan, bättre så.
Nu på kvällen skall det bli fruktsallad o lite finsk choklad som johan gav till oss. Kan tyvärr inte hålla mig. Det är ännu 11c ute fast klockan är 7, härligt. Om 3v hoppas jag att jag kan vara med o inviga terassäsongen;)

Imor4on blir det förhoppningsvis cykling på moron, o sen skall jag till runarhallen och hejja, hopaps verkligen killarna vinner med 6 mål imoron, det är de verkligen värda.

Jag har även börjat gå med all vikt på foten, dock med kryckor vid sidan. Det har gått helt bra, så hoppas det fortsätter åt dethär hållet. Nu är det 6 dagar kvar tills jag får min dom.

Jag sänder en tanke till en kompis som mår dåligt, det ordnar sig vännen!!!:(:(

Nu skall jag sluta svamla, för har absolut inget vettigt att skriva om längre.. Tråkigt. Jac fick som sagt paket från karis idag, o där var det ett chokopaket med som jag berättade. Chokopaketet hade en lapp påklistrad, såhär stode det. 

" för varje chokladbit några extra gånger med tandborsten"  :D

Ha en fin kväll/natt, är avis på alla som kan dansa och leva ett normalt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0