Ge mig en balkong!!!

Jag vill ha en balkong, för fjärde dagen i rad är det 12c i skuggan på förmiddagen. Skulle jag varit hemma nu skulle jag förhoppningsvis blivit lite lite solbränd, men istället sitter jag här och är likblek pga att jag nästan bara varit inne sen julen. Nå jag hinner sola ännu:):)

Idag är planen att försöka få Jac med till något utefik, för att på så vis kunna njuta av solen lite. Går det inte, skall jag försöka hinna till gymmet o cykla lite grann. Ikväll har runar en super super viktig match, hoppas alla kan sprela så har de chans att slå elverum med 6 mål o därmed få delta i final four. Annors får de sommarlov ikväll redan, och då är det bittert att bo i ett hus med handbollsspelarna. Hejja runar , hoppas ni tar det ikväll!!!

Jag skrev ju tidigare i veckan att mitt mål för denna vecka var att cykla 35km, men jag har cyklat 39!! Yeds. så jag behöv int ha nån press att cykla idag, men skönbt skulle det vara efter 4 dagars frossa.

Njut i solen mina vänner, om 6 dagar SKALL det vara sol i karis så får jag sitta ute o sola. Kankse du är med i år igen malin;)

Kommentarer
Postat av: Henrica

Men alltså, vad menar du med att du nog kan cykla men int ta dj ut i solen o sitta..?

2008-04-20 @ 13:57:04
URL: http://heni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0