Fredagkväll.

2-tiden begav jag mig ut till stan, gick till gina Tricot o njöt av att vara ute. Imorgon skall Jac med o shoppa med mig dit. Sedan blev det kycklingssallads träff med Iselin o Margarethe. 2 timmar senare då jag kom hem hade Jac beställt pizza:( Så jag föll för frestelsen och tog en bit.
Stödandet på foten kändes bra, så jag gick till och med till videobutiken och hyrde 3 filmer. Hoppas de är bra. Jag kände mig som en människa idag för första gången pålänge, härligt att vara ute. Hoppas foten fortsätter göra framsteg så är detta över snart.

Ikväll blir det film, vet inte vilken ännu. Är det soligt imoron så skall vi GÅ ner till hamnen och njuta. Men får se om jag orkar enda dit, beror på mina armar...

Nu är det helg, jess. Om 3veckor är jag i finland igen, är skit nervös för det:)

Henrica,Elin o Lotta, berätta allt om er resa. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0