Första "sommardagen"

Idag var det 18c i skuggan, härligt. Men jag behöll ändå verraren på då jag satt ute. Efter lite bänksittandes samt 11km cykling:D, var det dags för grillfest med några från runar. Vi åt korv med bröd o sallader. Namnam. En enorm sommarfiilis har jag haft idag.

Imoron hoppas jag att det är fint väder igen. Då blir det typ samma program som idag på dagen , plus packning och träffa jenterna. Jac är borta med laget imoron, så det är synd att jag inte redan då kommer hem. Men det kunde vi inte veta.

Jag fattar inte vad jag har för fel, direkt då jag ser något sött så slänger jag mig över det. Blä. Jag skulle vilja vara lika duktig som jag var i februarimånad, men det går inte mera. Får leva med mina celluliter o hängbuk i sommar istället. Men huvudsaken är att jag då kan gå, annors behöv det inte bli nån sommar för min del.

om 1v firas Valborsmässoafton, men jag skall nog inte göra något speciellt. möjligtvis umgås med Linda o Datte lite. Gud ge mig lördag nu, så vet jag hur min närmaste framtid ser ut. Hatar det här.

Om 11 dagar skall kanske jag o Emma o möta Jac till Stockholm, skulle vara skönt att komma bort lite o få känna sig som en människa. O Emma e dessutom härlig att ha o göra med ;)

Nu skall jag börja gå o sova, o drömma om brännan o tränande jag förhoppningsvis har o kan göra efter 1 månad.

Tråkig blogg. Varför skriver jag ens, man undrar.

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj va ni har de varmt dit :) Du kan ta me dig vädre när du kommer :)

2008-04-22 @ 14:44:51
URL: http://kaarinmaria.blogg.se
Postat av: elin

IDAAAAA kommer du hem:):) Vi ses imonr hörru!

2008-04-23 @ 09:12:12
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: elin

haha jo inga problem. ska nog gå att fixas:) vi får snacka om saken när ja kommer hem!

2008-04-23 @ 20:13:19
URL: http://elinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0