Finneränder och sköna dagar.

Helgen var ju som sagt perfekt, o de 2 senaste dagarna har gått i samma anda. Igår var jag till lojosimhall med Mamma och Emma. Gymppade ca 30min i vattnet och det resulterade i ett blått ben. Träffade också Lotta K.
Idag har jag o Malle luggit ute och bokstavligen stekt oss. Jag har aldri i mitt 20åriga liv bränt mig såhär mycket, framsidan är röd och baksidan kritvit. Sedan blev det abc och cruis samt tittas på topphandboll.

Imoron är det vappen, och jag har noll planer, skulle vilja ti ettan men små tråkigt blir det nog. Iaf så skall jag besöka simhallen igen, vattenlöpning. Det känns som om det kommer att ta 50 år före min vrist är stark igen, bu.

Till sist skall jag bjuda på några bilder från helgen. när månne jag blir myssjuk??? 1v ha gått och det har inte varit någon panik ännu.

image118

Henrica är van med pärlan.


image119

vackra Elin 20´år. T-skjortan var en av mina presenter till henne.




till sist krycklisa, jag klarar mig med en krycka nu.


Tack en viss för en bra kommentar idag, det värmde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA :D:D Synd att du int kan joina Helsinki.. ): men vi ses ju på torsdagen! (:

2008-04-29 @ 21:43:04
Postat av: Linda

hejhej! joo, allt ligger ju precis brevid varandra där ungefär. H&M runt varje knut. Topshop finns i SOUK-gallerian och GT finns en gata brevid. Njut av din Sthlm-resa, jag vill också tillbaka..:)

2008-04-30 @ 08:50:37
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Linda

SOUK ligger på drottninggatan, går int att missa! GT finns på sergelg. och på hamng. Om du går från åhlens uppåt längs drottninggatan ligger de gatorna alltså ett par gator till höger.
Vi kommer ner till sjundeåcupen nästa gång!

2008-04-30 @ 09:23:25
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Linda

nää, stannar nog i vasa hela sommarn nu. Sku int klara av att va nere igen, sku få nå fel..:) Trivs bättre här!
Ja de va synd att du inte har foten i skick tills dess.Men nästa år kanske:)

2008-04-30 @ 14:02:15
URL: http://lindisens.blogg.se
Postat av: Hannah

jag är i stockholm, varit sedan måndag:)

2008-05-01 @ 09:43:53
URL: http://starhannah.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0