En liten överraskning.

På lillajulen bestämde jag och min pojkvän att vi skulle ge varandra en liten överraskning. Jag gav honom ett set fårn gillette som han hade önskat sig. Som jag gissade blev jag utan present, och var små tjurig hela veckan enda fram till torsdagen.. då fick jag ett stort paket av honom som innehöll, locktång, plattång och 2 andra grejjer till håret. Han kan nog den där Jac.

Imoron skall jag inleda jobbet i mjölis sen till hesa och se finland-norge, ja hejjar på finland och Ståhle och klevemnoen:) haha. Hoppas du läser det Eric.

Annars så vet jag int ännu var vi skall förfesta på juldagen samt var vi ska vara på nyåret. Det återstår att se. nu ska ja duscha bort värsta svetten efter länkken och sen troligtvis ut o gå med Heni. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Malin N.

Hej! Du e i Karis nu tydligen, vi måst någon kväll fara ut o gå! Efter denhär veckan e jag ledig 3 veckor så sku vara kiva att se dig! Jag sku komma ti affes på lördag o se på dig men sen sku jag till Ekenäs o träffa några kompisar så de blev inget av de.. :( Kram

2007-12-11 @ 10:50:28
Postat av: Alexandra

For du före 9 o träna? Har sån jävla träningvärk så slapp int upp från sängen tills trimmen :) Vi hörs!

2007-12-11 @ 11:12:33
Postat av: Sandra

Länk kl 9?? wow! hej hördu, vill du fa på länk nån kväll e de ba att du hör av dig, saknar länksällskap så:)

2007-12-11 @ 17:54:31
URL: http://cestmoi.blogg.se
Postat av: Linda

Så du e i karis nu!:) Hu länge skall ni stanna här?

2007-12-11 @ 21:16:14
URL: http://libas.blogg.se
Postat av: Åsa

Hejsan! Hur e det att vara hemma igen?:)

2007-12-12 @ 11:56:39
Postat av: malin

Malin: jaa du, men vi ses väl på elits hemmamatch på lördag?

Linda: Åtminstone till 16.1.. men man vet aldrig vad som händer. men skönt är det att vara hemma:D

Åsa: Det är otroligt skönt, men lite irriterande att bo hemma igen. tack gud så e vi hos ac på helgen så det måst gå bara. blir lätt irriterad på mamma, haha. ska du ti affes någo?

2007-12-12 @ 13:46:49
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: elin

Saaatan ja sku vila va me å se matcherna. Kanske ja kan sktia i tentläsande? Helvete.

2007-12-12 @ 18:13:58
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: Åsa

Förstår va du menar..:) Man kan nog bli irriterad av att bo hemma igen, men man får hitta på saker att göra bara. Nå, blir antagligen affes först på juldagen tror jag.. Om ja int far ti ettan då, men knappast.

2007-12-13 @ 10:34:49
Postat av: Jasse

Aj fan, nå får hoppas de bara sku bli lite bättre iaf, men knappast blir de aldri helt bra. De brukar väl vara att en gång ledbanden åt reven allti ledbanden åt reven. Sant men tragist! Hu e de hemma nu då? :)

2007-12-17 @ 17:03:02
URL: http://jassmiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0