vilken natt

igår på kvällen var Julian litve orolig ibland, och ville ha underhållning helatiden. Då han somnade böffade han runt  i sängen, och skrek till ibland. Vid 23.30 började han gallskrika i sömnen, och vi tog upp honom och prövade väcka honom, efter en stund lugnade han ner sig. Men inatt sov han brevid mig, från 23.30-6.20 skrek han bara till en gång. Jag kan inte alls sova med honom, första natten han sovit med mig sen han föddes, och jag är dödstrött idag. Jac och Sofie sover ännu. Jag och Sofie skall på mammabarngrupp idag, och Jac skall på en lng busstur till viktigaste matchen. Vinner de idag är de säkert i slutspel, och då har Jac uppnått sin dröm inom handbollen. Så hoppas verkligen det skall gå bra, det förtjänar han och de andra i laget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0