Sköna dagar.

Allt går så bra här (förutom vår granne mitt emot som borde få stryk, hade fest till 9.30 idag). Killen, eller skall vi säga killarna sover otroligt bra. Dock har den äldre av dem blivit förkyld, så hoppas vi klarar oss undan. Vi är imponerade över hur kroppen blir normalare för varje dag, men magen är lösare såklart. Det utan att göra något annat än vila och äta!
 
Har total bloggtorka, så skriv om det är något ni önskar jag skall berätta om. Eller fråga på, så skall jag svara!
 
Bjuder på lite bilder.
 
Hygge tid!
 
Klar för att köra till Pappas match!
 

Såhär ser dagarna ut för lille mannen!
 
Mor- och barn bukett, såna här får alla mammor i DK. Fick den av min mamma! först skickades en flickbukett...
 
En suddig bild på mig. Magen ha nog dragit in sig 10cm på en vecka typ!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag väntar med iver på förlossningsberättelsen ;)

2012-09-15 @ 17:05:39
Postat av: malin

Din önskan är uppfylld!

2012-09-15 @ 17:40:39
Postat av: Karin

Visst e de skönt att slippa den där magen?!:D

Svar: Jo, men otroligt hur fort den krymper ihop, så blir bara fettet kvar:D
Malin

2012-09-15 @ 18:17:14
Postat av: Sofie

bildeer :D

Svar: De ska du få... Men måst få min iphone tillbaka!
Malin

2012-09-15 @ 19:45:51
URL: http://soufies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0