24.9

Förra året var 24.9 ett hemskt datum, vi satt på sjukhuset och fick konstaterat missfall. Men i år har det varit ett lyckodatum, det är dagen idag som vår lilla skulle vara beräknad att komma ut. Men istället överraskade han oss alla och kom oväntat den 6.9. Så jag har fuskat och nästan hunnit vara mamma i 3 veckor redan. :)
 
 
Jag är förkyld och väldigt trött, och typiskt en sån morgon väljer den här lilla att inte sova länge. Vi gick och la oss kl.23, så 23.30 sov han. Sedan vaknade han och åt 2.30, och igen 6. Efter det hade han svårt att sova, och lagade sina berömda ljud. Så det var omöjligt för mig att sova då. nu ligger han brevid och sover igen. Jac är påväg på sin första träning för dagen, han är nästan inte alls hemma idag :(
 
Tur så dammsugade jag igår, så behöv jag inte göra nåt speciellt idag. Skall ut ett varv iallafall, och försöka bota flunssan.
 
 
 
 
Mina planer för veckan är att eventuellt fara på mammabarngrupp på onsdag, och resten av veckan är mina föräldrar här. Har också lust att fara till Thisted medan Jac tränar imorgon, så får se. Och mitt mål är att hålla mig borta från godiset tills torsdag, hmm.... Ha en bra vecka allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj så han ser nöjd ut :)
Ser hur han ligger o väntar på att mommmo skall komma ;)

2012-09-24 @ 11:41:58
Postat av: Karin

Tänk så allt gick bra till sist :)<3 Lycka till med godiset! Jag ska också försöka fortsätta med att bara äta på veckosluten, hur nu det ska gå :)

2012-09-24 @ 13:59:55
Postat av: malin

Jo han brukar ofta vara nöjd. Karin, satan jag hitta en rad choko i skåpet. Dit for det! men nu får ja inget mer före torsdag. hmm.... :D

2012-09-24 @ 15:54:22
Postat av: Karin

Haha :D Man ska int ha någo hemma, då lyckas de aldrig.

2012-09-24 @ 21:19:22
Postat av: Heidi

Oj vad han ändrar sig dag för dag. Han ser så "pigg" ut. Är det någon som pratar med honom kanske? Och Malin du kan nog äta lite choklad. Vi gick på bullerian alla dagar med din mamma alltså mommo. Kramara! :D

2012-09-25 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0