Söndag.

Jag vaknade runt 8, åt morgonmål och slappade för mig själv en stund. 9 skulle Julian ha mat, och 10 steg Jac upp. Vi pratade på Skype med Gitta & Johan en stund, och sen gick jag ut och gå med vagnen. Totalt har jag gått 22,5 km denna vecka, det är sjukt mycket för mig, och dessutom har jag ännu inte ryggen i skick. Men jag måste röra på mig och stretcha + ett "träningsprogram" för att jag skall bli i bra igen.
 
På dagen har vi inga planer. Men 17 tiden skall vi köra iväg mot Skive, matchen börjar kl.19. Hoppas verkligen MTH vinner idag, för efter detta kommer topplagen emot, så skulle vara bra och ha tillräckligt med poäng före det. Mindre press då.
 
Annars flyter allting på riktigt bra. Nu i veckan har jag mammabarngrupp, jacs hemmamatch,och på fredag är höjdpunkten: Emma kommer! Så blir shopping på lördag, tur så har Jac ledigt så får han komma med och hänga med Julian medan vi shoppar.
 
 
Ha en bra söndag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0