Saknar.

Jag saknar verkligen Sandefjord och Norge i allmänhet. Vi hade skit roligt helatiden där, och ett socialt liv som var super bra. Många vänner, och vi hade alltid något att göra. Jag fick verkligen vänner för livet där.Vi får det också bättre och bättre i Danmark, men det kan nog ännu inte jämföras med Sandefjord.
 
En speciell kväll jag aldrig kommer glömma är då jag hade min tjejpolare Veronika, Charlotte och Trine hos mig. Det var någon vecka före vi skulle flytta till Danmark. Då Jac kom hem nästa dag kunde han nästan inte känna igen vår lägenhet, tänk så vi kunde oreda. Men det är min bästa utekväll någonsin! :) Sen dessa bilder togs har mycket förändrats. Charlotte har blivit sambo med en ny kille, Trine har köpt hus och har en dotter på 1 år och jag har blivit Mamma.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jeg savner at vi kan mødes en eftermiddag søde Malin. Gid I boede i Thisted :)

2012-10-19 @ 20:08:32
Postat av: malin

Neste uge har vi besög av jacs föräldrar, men ugen derefter kommer jeg til thisted så mödes vi. Savner deg også!

2012-10-19 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0