Ny och bättre dag förhoppningsvis.

Gårdagen slutade med 5 spyor, nice. så blev inget besök till mitt jobb idag, måst tänka på mig själv o försöka äta, äta då jag mår bättre. Och idag skall det bli en bra dag!!

Vi köpte mannagryn då vi var i sverige, och herregud så gott det var med mannagrynsgröt.


Något annat nytt?

Ja, vi har en stor nyhet som nog de mest är bara vi som bryr oss om. Förra veckan tyckte jag att jag började känna rörelser, och den 10.5 kände jag babyn för första gången. Känner bara då jag ligger ner och tar det helt lugnt. Men kul är det. Och overkligt. Kan det faktist vara en baby under mitt skinn/fett?? :D

Skinnet på magen har också börjat vara mer spänt de senaste dagarna, så är väl en tidsfråga tills sträckmärkena kommer. Men vill helst vara utan dem, men får helt enkelt se hur det blir!


ha en bra dag! Det SKALL jag ha har jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jippii visst e de en stor nyhet när man känner rörelserna! Jag tyckte att jag hade mera spänt skin tidigare på magen än jag har nu fast den är större nu. Men smörja alla dagar, jag tror nog det hjälper om det inte blir för torrt. Jag smörjar som aldrig förr och inga märken ännu, pepparpeppar :)

2012-05-16 @ 08:50:01
Postat av: malin

jo, man får hoppas det. men tyvärr är de ju också hormonellt så man kan ju inte göra så mycket åt det iaf=) men smörjar ändå, för väljer o tro att det eventuellt kan ha en liten effekt;) klockan e 10 o ha ren spytt. ja e nog int gjord för graviditetshormoner :D

2012-05-16 @ 10:09:28
Postat av: Tovan

Man ska bära stretch märken proudly! ;)

2012-05-16 @ 10:14:09
URL: http://tovansvarld.blogspot.com/
Postat av: Karin

Joo de har du rätt i. Int e de ju hela världen fast man får märken heller :) Ja tror nog på allt sånt där, kanske de hjälper ens lite om ja inbillar mig de :D

2012-05-16 @ 10:18:42
Postat av: malin

Jo, så är det! får man det så får man det=) men helst vill jag ju slippa. men hellre såna om ja får må bra snart:)

2012-05-16 @ 10:49:40
Postat av: Karin

De förstår ja verkligen! De borde gå att byta ;)

2012-05-16 @ 11:25:49
Postat av: Johanna

Jag smörja nog så sjutton, varje dag flera gånger. Men ett par dagar innan tösen föddes fick jag några bristningar :( perkule.

2012-05-16 @ 11:35:36
URL: http://joije.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0