Suck suck.

Vi var ute största delen av dagen och det var 14c i skuggan. Hoppas vädret fortsätter så!

Och ni som har obehag för spyor, läs inte mera!


Jag tycker det är hemskt att må illa o spy varendaste en dag. Så ni som varit gravida, om ni var illamående och spydde, när slutade det? Jag har konstant en klump i halsen som ja vill spy upp. O från vecka 6-10 spydde ja små mängder men helatiden, och sen dess har de tyvärr int varit några små mängder. Så e sliten.

Imorgon skal ja prova akupunktur, hoppas det hjälper. Annars dröjer det nog länge före jag är arbetsduglig.

Och JO, jag är tacksam att jag är gravid, inget med det och göra.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej Malin! Vad roligt att höra att du är gravid, ett stort grattis till er!

som kommentar till ditt illamående-dilemma, kan jag berätta att jag också är gravid, börjar vecka 16 imorgon, och mitt illamående har i princip helt försvunnit under den här senaste veckan. Som tur har jag inte mått så dåligt att jag har spytt lika som du, men har ändå haft illamående.. men så du kan se hoppfullt på de kommande veckorna, du borde nog börja må bättre riktigt snart! :) många kramar, och lycka till med allt!

2012-03-25 @ 20:34:37
Postat av: malin

Grattis grattis minna! du e en vecka före mig då. har du beräknat runt 17.9 eller? Hoppas de skulle stämma in på mig med, för tycker det är sjukt tungt att spy många gånger om dagen. :( Lycka till själv, håller tummarna!

2012-03-25 @ 21:04:51
Postat av: Jenny

Vad kul att du börjat blogga igen så att även vi i Uddevalla kan följa dig under jäsningen ;-) Håller tummarna för att akupunkturen funkar!

2012-03-26 @ 21:50:57
Postat av: johanna

Vad bra att illamående har blivit bättre men synd att du fortfarande mår illa o spyr. Inga roligt det :/ Snart börjar du säkert må bättre! De bruuukar minska till vecka 16 o oftast försvinner de ti vecka 20.

2012-03-27 @ 21:17:37
URL: http://joije.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0