Akupunkturen.

Jag låg en halv timme med 6 stycken nålar på olika punkter. Efteråt var jag så trött och helt avslappnad. Jag fick också höra babyns hjärtljud igen, först hörde man bara konstiga ljud som jordmor menade på att babyn simmade fort förbi varje gång. Men efter en stund hörde vi de efterlängtade ljuden.


Så om det var värt att prova akupunktur? Jag tror det. Det var min första spyfria dag!!!

Dock fortsatte det inte längre än till tisdag dag, och sen dess har det varit det samma gamla vanliga igen!

Så skall prova den en gång till, sen får det vara. Men på jobb kommer jag inte fara före jag känner mig stark igen.

 

Hoppas ni alla får en bra dag, och att denna flicka på bilden ovan också får det. Skall iaf och se på Jacs träningsmatch, tyvärr spelar han inte pga skada.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad bra om det verkar hjälpa. Gick själv på akupunktur då jag hade foglossning och det hjälpte nog.

2012-03-28 @ 09:11:14
URL: http://joije.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0