Fredag

Har blivit lite paus med bloggandet denna vecka, vet inte helt vad jag skall skriva om. Några ideer?
 
 
Igår hade vi en tant från socialen hit och pratade om kommande föräldraskap och sådant, var riktigt trevligt. Var roligt och höra Jacs tankar och funderaingar kring våra roller och familjelivet. Det bästa tips hon gav oss enligt honom var att då vi kommit hem från sjukhuset skall vi inte vänta många dagar före vi tar honom med upp till träning, så att han blir van med visselpipor, och match fick vi också fara på med en gång.
 
 
Min rygg har blivit mycket bättre tack vare kiropraktorn, så skönt. Så idag var jag med upp till gymmet och cyklade. Jac har träning 10-12 och 15-17. Men tydligen ville deras tränare ha ledigt ikväll för de behöver bara träna 10-13. Jippi. Imorgon har de turnering så jag skall åka till Skjern och se. JAc har gjort det super bra i alla matcher hittills, men igår var han arg som ett bi. Han hade fått spela 20min, och han förstår inte varför. Annars brukar han spela typ hela matchen.
 
Så nu är det helg för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0