Kommer bli en underbar vecka.

Jag behöver inte åka till Norge nu i veckan. Och dessutom fick Jac underligt nog ledigt tills lördag, så han kom på den briljanta ideen att vi åker över till Uddevalla och hälsar på Jenny och Eric. Dessutom har Eric seriepremiär mot ett lag som en från Karis? spelar i.

Den här veckan skall jag dessutom få två skoluppgifter gjorda, samt läsa på teorier. Gör jag 2 av dessa är jag nöjd!



På tisdag har Jac match igen, hoppas verkligen de får något poäng nu. Sist spelade de helt bedrövligt. Får hoppas danska staten ger klartecken till spel för serberna snart! Om inte så lutar det väl åt packning av sakerna i vår igen!



Nu mat..

Kommentarer
Postat av: Lisa:)

Malin, njut av ditt liv istället för att sia om framtiden heela tiden!!:)

2010-09-13 @ 11:51:20
Postat av: malin

Detta år går tyvärr nog inte att njuta lika gott, eftersom allt består av planläggning för flera månader frammåt. Men vet du i sommar skall jag bara sola o sola, och njuta av att jag faktist (förhoppningsvis) blev klar från den där skolan! Det är inte något skoij detta år, men som tur har jag er i Sfj:)

2010-09-13 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0