Aktiva Malin

Under mina två veckor i Norge har jag inte rört på mig något annat än gått till och från praktikplatsen. Idag och imorgon var jag inbokad på spinning, men gymmet har tagit bort timmarna. Istället skulle jag gå i ösregnet med regnkläder på till gymmet, jag fick vända efter 10 minuter. Det rann vatten på kroppen.

Imorgon skall jag göra ett nytt försök på morgonaktivitet! Skall bli intressant och se om det blir något...

Nu kommer snart Jac hem från träningen, och vi skall fira med att gå ut och äta! Ikväll skall vi laga taco- och pastagratäng samt fruktsallad. Härligt!


Ha en bra lördag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, man har ju det. Men så vill man ju alltid ha nånting nytt ändå och inreda på ett annat sätt, så då blir det en massa nytt ändå!:)

2010-11-29 @ 20:22:55
URL: http://lindasjoblom.com
Postat av: Nicole

hej (: JJOO ! ni liknar helt totalt varandra, haha :D

2010-12-09 @ 13:46:32
URL: http://nicoleidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0