Söndag kväll.

Startade dagen med att vara ute tillsammans med lisa och barnen. Sedan var jag på biblioteket i 1,5h, men fick ingenting gjort. Hatar pedagogik uppgifter, jobbiga. Nästa söndag skall jag bara skriva och skriva. 7 sidor skall lämnas in den 25.3 men jag vill gärna vara klar så fort som möjligt. Har även börjat skriva bokrecension om Totte och Malin, tänk att 2 sidor text om denna bok kan vara svår? Jag är inte alls i skolform nu, får hoppas alla examen går igenom för det.

Efter biblioteket gick jag på en 5km powerwalk, och sedan väntade nybakad sockerkaka hos favorit familjen. Nu har vi skrivit färdigt en gammal uppgift från hösten, så ligger på soffan och slappar!

Runar vann riktigt stort ikväll. Tyvärr förlorade Mors med två mål. konstigt att hejja på två lag.

Nu kommer jag vara pedagogisk ledare för en vecka frammåt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Totte o Malin borde inte vara något problem för dig, tror att man kunde den utantill... O lilla gula nallen :) Lycka till med pedagogiska veckan!

2010-03-07 @ 20:30:28
Postat av: malin

nej, nog går det bra. men vet ju int va ja ska skriva om. blir så falskt o dabbigt. borde ha valt en svårare bildbok, men orkar inte satsa mer!

2010-03-07 @ 21:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0