Påsklov - måndag

Sov brevid en varm Jac hela natten, så idag har han haft sjukledigt. 9.00 var jag på höypuls styrke, sedan kom jag hem och lagade frukost. Då inträffade en liten katastrof, internet och tv kanalerna blev spårlöst försvunna, de skall de fortsätta vara upp till en vecka ungefär. Fans nextgentel. Som tur har vi en snäll granne som lånar ut sitt internet till oss!

På kvällssidan for Jac upp till hallen och deltog litegrann i träningen, och jag var ut och gå, och så möttes vi vid hallen då träningen var slut.

Idag har jag gjort något jag aldrig brukar, tog kamera med mig då jag gick. Det var urskönt att gå idag, termometaren har inte varit på minus sidan på några veckor så jag VET att våren är här nu.





Vår älskade gamla gata, så härligt att bo just här.



där uppe skymtar man utsiktsberget, men jag undrar hur någon vill bygga sitt hus högt uppe mitt på ett berg??



En "snygg" bild på mig.


Imorgon skall jag läsa och gå på Spenst, men planerna ändras fort. Sjuk skall jag inte bli.



Takk for meg, ha de´.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vart har snön tagit vägen??? Här har vi ordentligt av den varan ännu... Kom igår igen en stund snöflingor stora som tefat

2010-03-30 @ 08:08:53
Postat av: malin

Nog finns det lite snö kvar på vissa platser, där de har måkat upp allting. Men jag tror inte det kommer mer snö här, har varit 5-10c alla dagar nu i några veckor. Men man vet ju aldrig... Vinterkläderna har vi iaf packat långt in.

2010-03-30 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0