Helg igen

Gårdagen hade jag praktik, tränade, lagade mat, åt chips och skrattade åt Solsidan.

Idag vaknade jag 8.15, då hade Jac redan dragit iväg på jobb. Han jobbar extra idag, de får dubbellön :) Snart skall jag gå ut till Spenst och sedan träna Zumba! Efter det blir det mat och tv häng med Jac.

Imorgon drar han till Bodö kl.7 på morgonen och kommer hem på natten, kamp pågång igen. Själv skall jag gå till biblioteket och pröva börja skriva på en uppgift, städa och bara slappa! Är det lika fint väder som idag skall jag ut på en promenad.


Igår hade vi 4, 5 års dag! Går fort. Bjuder på en bild från när vi varit tillsammans typ ett år.

 

Vi båda två var ganska fräscha på den tiden. Tur så är inte Jac ägare av spagettiarmar längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0