Choklad.

Nuförtiden tycker jag att de värsta blogginlägg handlar om hur hälsosamt man äter, eller hur duktig man är gällande hälsa. Tror detta beror på att jag märker att jag inte kan få en sån kropp jag vill mera, och onödigt att helatiden söka bekräftelse för hjärnans (=kroppens) skull.Tvi. Jag har till och med glömt att nämna att jag varit utan choklar nu i 23 dagar. Och detta skall jag inte skriva om i min blogg före jag brytit det. Allt annat äter jag i massvis, men choklad är min last. Färdgt med det.


Nu och sova. Min kille är på bättringsvägen, så han måst väl på jobb imrgon igen. och jag på praktik.



Kommentarer
Postat av: Jasmin

Joo, läknings tiden var ju 2veckor, och börjar det faktist äntligen kännas bra igen! Hoppas att din operation också går fint, och att du får vara frisk iaf till sommaren!

Strongt det där med chokon, jag kan klara typ 20 dagar, sen kommer jobbiga veckan och då går det inte längre! :DD

2010-03-16 @ 21:39:42
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0