Vilken härlig dag

Jag vaknade 6-tiden av att det var så ljust. 8-tiden körde jag iväg till Lotta o Linns skären, och där njöt jag tills 13-tiden. Jag blir alltid så glad av att träffa Lotta, finns inte många som du. Det är inte någo fel på hennes syster heller, två riktiga pärlor. Den äldre av dem mådde bra, jag hade förväntat mig något helt annat utifrån hennes blogg! Jag tror det måste bero på mig... ;)

Matheo var en riktig söt prick, vi läste om traktorer, Pekka och Nalle Puh.

Resten av dagen har gått åt till lite slappas på Åsvängen, och sedan till Tennis en timme. Som bäst är Jac på gymmet, jag orkade inte följa med. Tröttheten och solen har sagt sitt för idag.

Snart kör vi vidare till Tenala!

Imorgon på midsommaren skall vi inte göra nåt speciellt, ja skulle gärna ha åkt till någon stuga, men Jac är inte för det. Och dessutom hatar vi att fråga om vi kan komma me, vi borde bara ha en egen skären o bjuda alla dit iställe :) Men det håller nog med festandet för det. För på lördag skall vi vara med världens härligaste par, och vi skall ut på byen, jiihuu. Vi får satsa på att många är utan midsommarplaner så att många är ute ;)

Ha en trevlig midsommar alla mina kompisar!!! Jag har hunnit träffa många vänner denna vecka, och det är ju kjempe göy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0