Styv och strejk.

För första gången på säkert ett år klarade jag att löpa 60minuter utan att ha ont någonstans. Vilken befriande känsla. Jag löpte dock inte fort, men är nöjd över 9,5 km! Det resulterar till ömma ben idag kan jag lova er.

Nu skall jag på skolan och jobba med norsk gruppexamen, fyy faan. Det är den sista examen jag skulle vilja ha som sista, för då måst du leka att dy bryr sig fler timmar per dag. Har man individuell så är det bara sig själv att skylla om man inte orkar läsa...


Dessutom skall troligtvis alla väktare gå ut i strejk imorgon, det betyder att flygen ställs in!!! FAAAN. Jag skall hem, o vår enda chans att komma hem till ett broöölop vi skall på är med det flyget.. håll tummarna. Annars bir ja sur, för har lagt ut en del pengar på kläder samt sett fram emot det.


Jac kommer hem idag, men är han trött blir ja sur. För han har 1000 saker att göra idag.


ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0