Söndag.

Snart är allting klart, är bara svårt att veta vilka kläder ja ska packa ned, men får köpa nytt i Finland om jag missat nåt. När Jac kommer hem imorgon får han tejpa fast alla lådor, får hoppas de orkar bära dem bara, de är otroligt fulla.



Detta skall jag försöka få snyggt inpackat..



Dessa kläder skall jag klara mig på i sommar. Så hoppas inte det skall blåsa kallt eller regna...
Får nog använda samma kläder helatiden, men tur så finns det tvättmaskin hemma.

En sak har vi iallafall lärt oss, nästa gång flyttar vi själva först till det nya stället, och åker därifrån till Finland på semester!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoho, ser lite jobbigt ut...

2010-06-13 @ 15:15:09
Postat av: malin

O de kan ja garantera att det är! iaf då vi har begränsad plats...

2010-06-13 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0