Tisdagen

Vi gick till simhallen, och plaskade i 30 minuter, inget motionssimmande denna gång. Båda tyckte det höll med 40 minuters pormenad. Efteråt delade vi på en pizza och gick omkring på stan. Jac har brunchat med lagkompisar och tränat bara 4 timmar idag. Bra att någon av oss ork vara aktiva idag.

På kvällen skulle jag och Emma ta en promenad till, men den äldre av oss somnade på soffan. Jag måste verkligen har varit otroligt trött, händer kanske 5 ggr per år att jag somnar före läggdags! Emma ville inte väcka mig, för hon ville bara sitta på soffan. Då jag vaknade gick vi hela 500m och postade ett brev. Nu står muffinsar i ugnen! Får leva slappar liv tills måndag :)



Snygg sovställning!


Robin och Jessica skulle ju komma till oss ikväll, men stekarna ville sola på dagen idag istället i Halmstad. Så de kommer imorgon, och blir bara en natt! Tråkigt med så snabb visit, men bättre än ingenting alls!:)


Imorgon börjar morgonen med att föra bilen till bilfirman, vi skall få ny framruta och så skall jag visa en annan lite buckla. Medan den är på verkstad skall jag ta mig i kragen och löpa 30 minuter!  Sedan får vi se vad dagen bjuder på, vi hade tänkt åka ut till Nyköbing och se på nya hallen o lite annat, men det blir inget eftersom gästerna först anländer imorn!


5 dagar till med Emma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0