Söndags svammel

Vi började dagen med ett gympass. Sedan drog vi och se till Morsö sparekasse arena, en av Jacs nya hemmahallar, tyvärr var den stängd. Så vi gör ett nytt försök då Robin och Jessica är här.

På dagen var vi till jesperhus vandpark. Allt för mycke människor, och vi tänkte frysa ihjäl utomhus. Solen och värmen tycks inte tycka om Danmark. Nu på kvällen har vi bara slappat, och om en stund skall vi se på Ondskan och äta glass och jordgubbar. Jordgubbarna är otroligt sura, blä.

Imorgon skall jag börja dagen med att gå ut och gå, och sen skall jag och Emma hitta på någonting. Imorgon startar Jac nya jobbet, på dagen kommer en ny lagkompis till oss och sedan drar de iväg på första träningen. På tisdag är Jac upptagen med handbollen 9-17. Då skall jag och Emma städa så att det är fint tills gästerna kommer, och säkert gå på cafe eller något sånt. Måst börja vänja mig vid att Jac inte är hemma helatiden längre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0