Resten av frågorna.

Postat av: Emma

Lägenheten :)

 


Ja, jag skall visa bilder på lägenhetenJ

 



Postat av: Emilia

Hur länge har ni tänkt stanna i Danmark? Vilket land blir det isåfall sen? Tänker ni flytta tillbaka till Finland någongång?


Nå till att börja med skall vi i alla fall stanna här i 2 år, om Mors/Thy håller sig kvar i ligan. Trivs vi bra efter det, och Jac klarar sig gott på denna nivå så blir vi säkert längre här! Man vet ju aldrig vilket land vi skulle flytta till, beror på hur bra tillbud det kommer.  Nångång flyttar vi nog kanske till Finland igen, svårt att säga nu J





Postat av: Linda

Du kan ha som mål att se/hitta på något nytt varje dag på det nya stället ni bor. Finns säkert massa fina små ställen, butiker, cafeer, stränder osv att besöka. Å sen kan du blogga om de :)


Tack för ideén Linda! Idag eller imorgon skall jag blogga om en konstig sak jag var med om igår, som jag inte tror många andra varit med om!

 



Postat av: Amanda

Du har rolig blogg!
Jag undrar om du är lika "glad" som Jac att flytta till Danmark, på något sätt känns det som om du bara flyttar med honom ?
Dessutom undrar jag hur du och Jac träffades?? =)
har du själv spelat handboll nångång?
Tack på förhand :D



Roligt att du gillar min blogg! Nå int är jag nu lika glad som Jac, alltid svårt att lämna vänner osv. Men bara jag blir färdig med skolan så blir nog detta riktigt bra! Ja, på ett sätt flyttar jag ju med Jac, men har alltid som mål att göra något för min del. Tex. Skaffa en utbildning! Skulle aldrig bara kunna sitta hemma och vänta på honom, jag är en social människa som behöver ett socialt liv. Annars blir jag galen!

Jag har spelat handboll i 11 år, slutade för ett år sedan pga. Att jag är rädd om min opererade fot. Dessutom tar handboll mycket tid, jag tycker om att själv bestämma vilka tider och dagar jag vill träna. Jacs handboll får räcka!

Vi har nog alltid hängt i samma gäng. Men då jag var 17 år började vi umgås intensitv, och han körde på mig dit jag ville ;) Vi spelade tennis, såg på film på kvällarna osv. Men ingen av oss ville erkänna att det ens var fråga om något annat än vänskap. Lotta sa nog flera gånger att hon vet att det är något mer, men jag skulle aldrig själv kunna tänkt mig med sportnörden Jac. Så kärleken växte väl fram kan man säga, och idag är han min bästa vän och sambo sedan 5 år tillbaka.

Har ni flera frågor är det bara att ställa dem, det är roligt så har jag någonting att göra :)


Kommentarer
Postat av: Laura

Du får iallafall uppleva mycket när du reser runt, och bor på olika ställen. Det ger nog minnen för livet kan jag tänka mig :)

2010-07-28 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0