Midsommaren 2010

Då var vi på landet, Tenala. Vi gjorde egentligen ingenting speciellt på midsommaraftonen, blev en otal nykter kväll. Men på midsommardagen fixade jag o Jac härlig grill middag hemma hos mig. Henrica,Antte,Pi,Södde och Martina var på plats. Sedan blev det Alban och många drinkar senare ägde vi Ettans dansgolv;) Var en perfekt kväll, så jäkla roligt. Härligt då krogarna inte är fulla, utan att man kan röra sig hur man själv vill!

Några bilder från midsommaraftonen



Påväg till stranden med regnkläder på.



Jac vid sommarstugan



jag med min första midsommarkrans, jag har lagat den själv!!


Helgen som kommer skall vi också till Tenala, ingen av våra kompisar var sugna på att gå ut. Men vi skall ut o äta till Alban på kvällen iaf! Förhoppningsvis blir lördagen oförglömlig, men ändå vanlig <3

God helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0