Måndag

Startade morgonen med en 40 minuters promenad, sedan gjorde jag gröt till oss. På dagen fick vi en lagkompis till Jac hit. Då de for iväg och träna, hade jag och Emma systers tid. Vi shoppade, var ut och gå och lagade chokladmousse.



På denna gata bor vi.



Såg ut som gatan jag o Jac bodde på då vi var i London.



Emma var så nöjd över kavajen hon köpte. Hon är van att posera.



Hennes syster är inte lika bekväm med det, det här är inte jag helt enkelt. Och dessutom visar jag nästan aldrig upp kläder jag köper, vem är intresserad av att se dem?! Den här kjolen köpte jag nu, tanken är att ja skall kunna ha den med leggings också i höst, men kanske de ser dumt ut. 100 dk iaf.



Hemlagat. väldigt gott, men fy vad jag mår illa nu! Chokladchock? 5 månader sen jag åt "ren" choklad. Äter nog choko om de är i kex osv, men inga chokostänger mer!!



Jag bloggar ganska ofta nu, men det är för att bloggcoach Emma är här. Då hon har åkt är det nog möjligt att det inte blir lika ofta. Men skall försöka fortsätta, för då går lite av min tid!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Superfin kjol! Och vilken mysig gata ni bor på :)

2010-07-19 @ 22:08:02
URL: http://lotta.papper.fi
Postat av: Anonym

tack Lotta! Alla gator ser likadana ut här, så vi är ännu osäkra då vi skall hitta hem :)saknar dig!

2010-07-19 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0